نرم افزار حسابداری هلو
نوشته شده توسط : محمد کمیلی

یکی از بهترین روش های یادگیری هر نرم افزاری استفاده از کتاب و ویدیو آموزشی می باشد. در این مقاله نخست کلیاتی از نرم افزار قدرتمند حسابداری هلو را ارائه می کنیم و سپس کتابی از وب سایت مدیریت صنعتی (Pnu) برای یادگیری بهتر نرم افزارهلو و همچنین ۱۰ ویدیو آموزشی را به شما ارائه می کنیم.

نرم افزار هلو چیست؟

عموما نرم افزار هلو را بعنوان بهترین نرم افزار حسابداری در ایران می شناسند (به دلایل مختلفی که در زیر به آن اشاره می کنیم).

ویژگی مهم این نرم افزار استفاده از sql server 2000 نرم افزار را قادر میسازد تا سندهای بسیار زیادی را ثبت کند بدون اینکه برای کارکرد نرم افزار مشکلی ایجاد گردد و یا در هنگام ثبت کردن سندها زمان زیادی ببرد.

نرم افزار هلو با برنامه دلفی که قویترین برنامه بانک اطلاعاتی در جهان می باشد نوشته شده است و تحت ویندوزهای ۹۵و۹۸وMe وXp فارسی قابل اجرا می باشد، این برنامه با چند سال سابقه کار و هزاران مصرف کننده و با قفل سخت افزاری طراحی شده و اولین برنامه پک تحت ویندوز در ایران میباشد.

یکی از پرکاربردترین استفاده های کامپیوتر در بخشهایی مالی و امور حسابداری به دلیل اهمیت این موضوع سرعت و دقت بالای کار می باشد. 

یکی از بهتر نرم افزارهای حسابداری تحت DOS شرکت طرفه نگار می باشد، که این نرم افزار فوق العاده عالی برای برنامه حسابداری می باشد و در دوره خودش جزء بهترین نرم افزارها می باشد.  منوهای بسیار زیبا، سرعت و کارایی بسیار بالا از مزیتهای این نرم افزار می باشد که لحظاتی خوش در هنگام کار با این نرم افزار به انسان دست می دهد.

 

کاربردهای نرم افزار حسابداری هلو

نرم افزار هلو کاربردهای متنوعی از استفاده در فروشگاه های بزرگ، تا شرکت های بدون کنترل انبار یا با کنترل و… را شامل می شود و بطور ریز شامل کاربردهای زیر است:

  • صدور انواع فاکتور (خرید، فروش، پیش فاکتور، ضایعات و مرجوعی) دریافت و پرداخت به صورت چک، نقد، نسیه، تخفیف.
  • خرج چک گردش چک و گزارشات متنوع از چکهای وصولی، وصول نشده و … بر حسب تاریخ، پشت نمره، شماره چک و یا … عملکرد بانکه و صورت حسابهای بانکی مطابق با استاندارد بانکهای کشور به تفکیک هریک از شماره حسابها.
  • اعلام سررسید چکها به صورت اتوماتیک، امکان ثبت چکهای تضمینی و گزارشات مربوطه معرفی کالا در سطوح اصلی و فرعی، همچنین تعریف نمودن مشخصه‌های کالا به دلخواه عملکرد برنامه بوسیله نام کالا در کلیه مراحل و یا استفاده از کد کالا تا ۱۵ رقم مطابق مشاغل مختلف فهرست ریالی و تعدادی از کل انبارها به صورت لحظه‌ای و تعیین قیمت کالا بر حسب نرخ روزانه ارز (درهم، دلار و …) .

ادامه مطلب و منبع





:: برچسب‌ها: نرم افزار حسابداری ,
:: بازدید از این مطلب : 883
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 27 آبان 1396 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: